☼ Przegląd ostatnich zamówień od Zaful, Sammydress i Rosegal.

Hej Wam!

Dzisiaj wyjątkowo wpis w takiej formie. Ostatnio pogoda wariuje, a gdy mam tylko czas momentalnie się psuje. Dlatego postanowiłam przygotować dla Was wpis w charakterze szybkiego przeglądu mojego ostatniego zamówienia z chińskich stronek. Na chwilę obecną jestem zasypana nowościami, więc nie ukrywam, że ten sposób pokazania Wam tego co mam jest szybszy i wygodniejszy. Ale obiecuję, nie będę leniwa i następny wpis będzie stylizacją z prawdziwego zdarzenia. :)





t-shirt w kwiatki: klik | kolczyki: klik | t-shirt "hello": klik | koszula (pudrowo-różowa): klik | choker: klik


Pierwsza rzecz, czyli t-shirt w motyw kwiatowy mocno przypadł mi do gustu. 



Kolejną rzeczą są dwie pary kolczyków, które będą niesamowicie pasować do prostych stylizacji z uwagi na ich dosyć "bogaty" wygląd. Jedna para widoczna na zdjęciu, a drugą linkuję tutaj: klik.


Dalej kolejny t-shirt tym razem nieco mniej pastelowy. Wygląda świetnie do jeansów :) 100% mój styl,





Następna bluzka w kolorze pudrowego różu od razu skradła moje serce <3 tylko zobaczcie:





I ostatnia rzecz to choker, welurowy w kolorze szarym (mam jeszcze jeden - różowy).


TO JUŻ WSZYSTKO!
Dajcie znać co spodobało Wam się najbardziej :)

5 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jeśli podoba Ci się to co robię, o czym piszę i chciałabyś gościć częściej, a przede wszystkim być na bieżąco na mojej stronie - zaobserwuj.
Jeśli i mnie Twój blog w jakiś sposób zainspiruje i zaciekawi możesz liczyć na rewanż. :)

Dziękuję Ci :)

Copyright © 2016 Kinga Pawlikowska , Blogger