☼ Pierwsza letnia stylizacja!

Hej hej! :)

Po wczorajszym dość męczącym dla mnie dniu dzisiaj przychodzę do Was z pierwszą letnią stylizacją w tym roku. Niesamowicie cieszy mnie fakt, że już tak blisko do wakacji. Oczekiwanie umilają mi kolejne paczki, które przychodzą do mnie w zastraszającym tempie 😃 A jako, że kalendarzowe lato właśnie się rozpoczęło mam dla Was mnóstwo letnich setów do zaprezentowania.



Dzisiejszy look jest w 100% odzwierciedleniem mojego codziennego "stylu", więc mam nadzieje, że tym bardziej przypadnie Wam do gustu taka "moja" stylizacja. 

Przepiękna bluzka w motyw kwiatowy rewelacyjnie pasowała do zielonkawych spodni z Bershki. Nie sposób było tego nie wykorzystać zwłaszcza, że uwielbiam ten odcień zieleni. 

Jak Wam się podoba całość? :)

DENIM OFF SHOULDER DRESS



bluzka: klik | spodnie: Bershka | sandałki: CCC 












10 komentarzy:

  1. Anonimowy21.6.17

    Wyglądasz ślicznie naprawdę stylizacja jest świetna klasyczna i taka dziewczęca.
    Bardzo miło mi się czytało czekam na kolejny post :) Serdecznie zapraszam kochana w wolnej chwili do mnie na nowy post pozdrawiam :*
    nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak pięknie wyglądasz!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz przepięknie

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna bluzeczka, świetnie wyglądasz! :D

    http://kindizajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna bluzeczka! Wygladasz cudnie w tej stylizacji. A pazurki masz Kochana piękne! <3
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz cudownie! Piękne zdjęcia :)

    Pozdrawiam ♥
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz! Wpadnij na mojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie! Uwielbiam motyw kwiatów. Sama też ostatnio kupiłam sobie sukienkę w podobnym wzorze - http://matshop.pl/product-pol-2088-Sukienka-Jungmob-Jungle-Dress-multicolor.html
    Jest genialna - wygodna, zrobiona z dobrego materiału,a do tego bardzo ładna. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jeśli podoba Ci się to co robię, o czym piszę i chciałabyś gościć częściej, a przede wszystkim być na bieżąco na mojej stronie - zaobserwuj.
Jeśli i mnie Twój blog w jakiś sposób zainspiruje i zaciekawi możesz liczyć na rewanż. :)

Dziękuję Ci :)

Copyright © 2016 Kinga Pawlikowska , Blogger