❀ Zamszowa ramoneska & szara mini sukienka.

Hej Kochani!

Przyznam, że kurtka, która jest w dzisiejszym wpisie przysłowiowym "gwoździem programu" to pierwszy a'la zamszowy element mojej garderoby. Wcześniej mimo wszechobecnych stylizacji z udziałem podobnych kurtek nie ogarnęła mnie euforia na ich punkcie.  Idealna propozycja dla osób, które znudzone są ramoneskami z eko-skóry - ta wersja zdecydowanie przypadnie Wam do gustu. Zestaw niezwykle prosty, ale całkowicie przepadłam na jego punkcie. Do tego czarne rajstopy, które idealnie dopełniają całość.
Mam nadzieję, że zestaw Wam się spodoba!

Niedługo kolejne posty, buziaki :)


Ramoneska – klik / Sukienka – nn 
Rajstopy – Gabriella / Szpilki – CCC

















Fot. Rafał Niemirski

14 komentarzy:

  1. Super! Ramoneska jest genialna, a te rajstopy dają stylizacji pazura :)

    Fotografia sposobem wyrazu - blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna stylizacja ;) Ramoneska jest przepiękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie spodziewałabym się, że szary może tak ładnie wyglądać z brązem :D fajna stylizacja, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz! <3 Cudowne włosy! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz a ramoneska jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurtka fajna, ale figure masz top! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ramoneska jest obłędna:)
    http://www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześwietna sukienka i kolorystycznie świetnie dobrana ramoneska :D

    http://kindizajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Już kiedyś zamówiłam sweter taki jak Ty i okazał się być świetny, a kilkanaście dni temu zamówiłam tę kurtkę :)) Ślicznie w niej wyglądasz <3

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  10. Oddaj kurtkę, bo jest boska !

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy13.5.17

    A mnie intryguje ta sukienka :) Ekstra jest!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne rajstopy, na pewno dodają charakteru stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jeśli podoba Ci się to co robię, o czym piszę i chciałabyś gościć częściej, a przede wszystkim być na bieżąco na mojej stronie - zaobserwuj.
Jeśli i mnie Twój blog w jakiś sposób zainspiruje i zaciekawi możesz liczyć na rewanż. :)

Dziękuję Ci :)

Copyright © 2016 Kinga Pawlikowska , Blogger