❀ Sukienka w azteckie wzory.

Hej Hej!

Weekend przyniósł ze sobą piękną pogodę zatem postanowiłam nadgonić i zrobić dla Was kilka wpisów na nadchodzące dni. Nie mogę narzekać, bo z tego co zaplanowałam wszystko udało się zrealizować właśnie w ten weekend.

Jak wiecie jestem zwolenniczką klasycznych sukienek, ale dla takiej sukienki warto robić wyjątki. Piękna, dopasowana w azteckie wzory niewątpliwie wywoła furorę na niejednej letniej imprezie dlatego dzisiaj chcę Wam pokazać jedną, która od niedawna gości w mojej szafie. Może i Wy się zainspirujecie. 


Sukienka – klik / Baleriny – Sinsay


Blue sexy dress - klik










Fot. Rafał Niemirski


7 komentarzy:

  1. Anonimowy15.5.17

    Ślicznie wyglądasz bardzo miło mi się czytało czekam na kolejny wpis :*
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam w wolnej chwili do mnie http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka jest bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka łajna, ale dla mnie bez szału... za to Ty zjawiskowa... :) Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś prześliczna :) A te azteckie wzory bardzo pasują do Twojej urody :)
    Pozdrawiam :)

    http://photolovepodrugiejstronie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jeśli podoba Ci się to co robię, o czym piszę i chciałabyś gościć częściej, a przede wszystkim być na bieżąco na mojej stronie - zaobserwuj.
Jeśli i mnie Twój blog w jakiś sposób zainspiruje i zaciekawi możesz liczyć na rewanż. :)

Dziękuję Ci :)

Copyright © 2016 Kinga Pawlikowska , Blogger