❀ STRÓJ DNIA.

Dzień dobry!

Zauważyliście coś nowego?! :D Tak! Zmieniłam szablon, bo poprzedni już się znudził. Dziękuję jeszcze raz niezastąpionej Malwinie, która pomogła mi zmodyfikować ten szablon pode mnie <3 Jestem w 100% zadowolona z efektu końcowego!


Przechodząc dalej, mam dla Was nowe zdjęcia. Ostatni czas aktywnie spędziłam nad pisaniem pracy licencjackiej, dodatkowo pogoda nie sprzyjała zdjęciom, dlatego przerwa była spowodowana czymś niezależnym ode mnie :))

Dzisiaj szybki post, zostawiam Was z kilkoma zdjęciami :)

Udanego weekendu majowego! 








I ja tym razem pobawiłam się w fotografa! :D




bluzka: klik | spodnie: Bershka | buty: Adidas | bluza 2: klik podobna tutaj: klik

10 komentarzy:

  1. Ładny look, ale to co najbardziej mnie urzekło to Twoje włosy! Wyglądają bosko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny zestaw na co dzień, pozdrawiam:)
    http://www.ladymademoiselle.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz, podobają mi się Twoje włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy3.5.17

    Wrzucaj wiecęj outfitów z chłopakiem!! To super:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie :) Lubie takie luźne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super foty, szczególnie podoba mi się jeździec bez głowy - idealna kompozycja. Mój mąż niestety nie chce się zgodzić na takie pozowanie, uważa że "taka cena za bluzę jest za wysoka". (w związku z tym więcej dla mnie^^) Pozdrawiam!^^
    klik: $13,57; $19,43; $14,01

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcia no i oczywiście oufity ;)
    Mój blog zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz w takiej luźnej stylizacji, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jeśli podoba Ci się to co robię, o czym piszę i chciałabyś gościć częściej, a przede wszystkim być na bieżąco na mojej stronie - zaobserwuj.
Jeśli i mnie Twój blog w jakiś sposób zainspiruje i zaciekawi możesz liczyć na rewanż. :)

Dziękuję Ci :)

Copyright © 2016 Kinga Pawlikowska , Blogger