❀ Różowa mini sukienka

Hej Hej!

Dzisiaj niestety zdjęcia z pokoju, bo pogoda słaba.

Jeśli kiedykolwiek zastanawiałyście się co włożyć na siebie na wieczorne wyjście, a jesteście fankami pasteli i dopasowanych sukienek mini to propozycja, którą za chwile ujrzycie jest zdecydowanie dla Was. Zamawiając akurat tę sukienkę miałam dość spore obawy, że nie będę w niej dobrze wyglądać, ale jak się okazuje nie jest aż tak źle jak przypuszczałam ;)


sukienka: klik



Przyznam i tak, że pewnie nigdy w niej nie wyjdę (chyba, że do klubu KIEDYŚ), ponieważ zwyczajnie w świecie jest dla mnie za krótka. 

Jeśli zaś chodzi o aktualizację pt. Co u mnie, to śmiało mogę stwierdzić, że jeszcze nigdy moja "kariera" blogowa nie szła tak gwałtownie do przodu. Aktualnie współpracuję z kilkoma firmami (nie tylko chińskimi :D), powoli myślę w końcu nad własną stroną internetową, rośnie mi liczba Obserwatorów i wyświetleń oraz wiele, wiele innych rzeczy, o których nie chcę wspominać, aby nie zapeszać! Tyle jeśli chodzi o życiowy UPTADE. Postaram się pisać Wam co u mnie na bieżąco :)













Jeśli będziecie zainteresowane ceną bądź zakupem podobnej sukienki łapcie link na górze wpisu. A tak nawiasem mówiąc dajcie mi koniecznie znać czy chciałybyście ROZDANIE tutaj u mnie na blogu??

Buziaki! 




8 komentarzy:

  1. Piękna sukienka, bardzo ładne zdjęcia:)
    http://www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie w niej wyglądasz <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Paulina11.5.17

    Ejj, kłamczucho, pogoda dzisiaj jest super! ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka jak sukienka, ale Twoje włosy <3 tu się trzeba zachwycać. Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie jest Ci w tej sukience !

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy12.5.17

    Podobają mi się Twoje posty, czy zrobisz jakiś wpis na temat butów na obcasie, jaki obcas założyć na różne okazje: wesele, Na miasto, Na codzień, do klubi

    OdpowiedzUsuń
  7. Pasuje Ci taki kolor!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna sukienka, a sznurowania jeszcze bardziej dodają jej uroku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jeśli podoba Ci się to co robię, o czym piszę i chciałabyś gościć częściej, a przede wszystkim być na bieżąco na mojej stronie - zaobserwuj.
Jeśli i mnie Twój blog w jakiś sposób zainspiruje i zaciekawi możesz liczyć na rewanż. :)

Dziękuję Ci :)

Copyright © 2016 Kinga Pawlikowska , Blogger