❀ Przegląd wiosennych apaszek.

Hej :)

Zdaje się, że delikatne apaszki są idealnym dodatkiem do wiosennych stylizacji. Przydadzą się nie tylko jako modny dodatek, ale i kolejny element ochrony przed chłodnym wiatrem, który w majowe wieczory potrafi dać mocno w kość. Najmodniejsze apaszki to wg mnie te w print kwiatowy i zwierzęcy natomiast geometryczne wzory odeszły na drugi plan. Delikatne szale są idealnym wykończeniem niemal każdej stylizacji, zatem stanowią "kropkę nad i". Tutaj zestawiłam 3, które ostatnio zamówiłam.



Dajcie znać, która z nich podoba Wam się najbardziej :)


apaszka 1: klik | apaszka 2: klik | apaszka 3: klik








7 komentarzy:

  1. Piękne są te apaszki. Super

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie druga! :) Uwielbiam stonowane kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne apaszki zwłaszcza ta druga.

    OdpowiedzUsuń
  4. najpiękniej Ci w tej ostatniej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne apaszki, najbardziej podoba mi się druga:)
    http://www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Druga najładniejsza! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne apaszki :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jeśli podoba Ci się to co robię, o czym piszę i chciałabyś gościć częściej, a przede wszystkim być na bieżąco na mojej stronie - zaobserwuj.
Jeśli i mnie Twój blog w jakiś sposób zainspiruje i zaciekawi możesz liczyć na rewanż. :)

Dziękuję Ci :)

Copyright © 2016 Kinga Pawlikowska , Blogger