ZESTAW STARTOWY HYBRID SHINE SYSTEM | MOLLON PRO

Dzień dobry Kochani!


Dzisiaj przygotowałam dla Was wpis na temat mojej ostatniej zajawki, czyli o lakierach hybrydowych. Miałam okazję wypróbować produkty od Mollon Pro!
Jeśli jesteście ciekawi, co zawiera w sobie zestaw od firmy Mollon Pro Professional  zapraszam do dalszej części wpisu. 



Starter Kit od firmy Mollon Pro to nic innego jak zestaw startowy, który ma nam posłużyć do wykonania w domowych warunkach manicure hybrydowego. 

W SKŁAD ZESTAWU WCHODZĄ:
AKCESORIA
  • Pilnik banan do paznokci 180/240
  • Waciki bezpyłowe 250 sztuk
  • Bloczek polerski
  • Patyczki drewniane 25 sztuk
  • Katalog (krok po kroku, opis wszystkich produktów, linie kolorów)
  • Lampa UV 36W 









LAKIERY
  • Hybrid Shine System Color Coat UV/LED 8 ml  – lakier hybrydowy (dowolny)
  • Hybrid Shine System Base Coat 8 ml – baza hybrydowa
  • Hybrid Shine System Top Coat 8 ml – top hybrydowy
  • Hybrid Shine System 2 in 1 Adhesive Bonder 12 ml produkt, który przedłuża trwałość stylizacji


















W paczce znalazłam jeszcze pomadkę ochronną :)






Oczywiście nie pozostaje mi nic innego jak polecić Wam ten zestaw jeśli szukacie czegoś w dobrej jakości na start. Po zestaw, który jest obecnie na dużej promocji sięgajcie TUTAJ



Dodatkowo, razem z Mollon Pro przygotowałam dla Was kod zniżkowy -10% na wszystkie nieprzecenione produkty! Hasło: PANNAKINGA

Dzięki za uwagę! Buziaki!
#Mollon_PRO #lakier

4 komentarze:

  1. nie miałam jeszcze styczności z tą firmą jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja lubię jak ktoś się zajmuje moimi pazurkami ;)

    _______________
    PorcelainDesire ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy post:) Zestaw wygląda interesująco, pozdrawiam:)
    http://www.ladymademoiselle.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tej firmie, ale wydaje się bardzo dobra. Ogólnie zestaw do hybryd to przydatny zakup :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jeśli podoba Ci się to co robię, o czym piszę i chciałabyś gościć częściej, a przede wszystkim być na bieżąco na mojej stronie - zaobserwuj.
Jeśli i mnie Twój blog w jakiś sposób zainspiruje i zaciekawi możesz liczyć na rewanż. :)

Dziękuję Ci :)

Copyright © 2016 Kinga Pawlikowska , Blogger