❀ Pierwszy powiew wiosny - STRÓJ DNIA.

Hej Kochani!

Od dzisiaj zmieniam delikatnie sposób nazywania postów. Postaram się, aby były one w języku polskim skoro całość treści, którą Wam przekazuje również jest w tym języku. 
Jako, że wiosna to czas intensywnych porządków i regulowania wielu spraw pomyślałam, że po pierwsze zmienię szablon, a po drugie przejdę  W KOŃCU na własną domenę! I tutaj mam do Was ogromną prośbę - jeśli jesteście grafikami bądź znacie się po prostu na kodach HTML i potraficie wykonać szablon na blogspot'a oraz przenieść bloga na "pl" lub "com" dajcie mi znać na meila: kinga.pawlikowska93@gmail.com


Co do stylizacji, oczywiście jest ona w różowych tonach. Tak jak wspominałam nie obejdzie się bez płaszczy w tym sezonie, więc jeszcze kilka ich zobaczycie :)
Przyznam, że akurat te zdjęcia niezwykle mi się spodobały, ponieważ w końcu wybraliśmy się gdzieś "dalej" w świetne miejsce do zdjęć - pewnie będę częstym gościem poniższego parku :))


Zapraszam do przejrzenia zdjęć i komentowania! Dzięki ! :*
































Fot. Rafał Niemirski

sweter: klik | płaszcz: klik | spodnie: Bershka | buty: CCC 

9 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz , płaszcz mnie zauroczył :)
    Pozdrawiam i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Daj znać, pomogę 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw :) Kolorystyka na wiosnę idealna :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny płaszcz :) uwielbiam takie delikatne kolory.

    Obserwuję!
    Fotografia sposobem wyrazu - blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Płaszczyk jest cudowny:) Pięknie wyglądasz, pozdrawiam:)
    http://www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super płaszczyk :) Miejsce faktycznie urokliwe :)



    pozdrawiam,
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten płaszczyk jest idealny. świetne zdjęcia.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jeśli podoba Ci się to co robię, o czym piszę i chciałabyś gościć częściej, a przede wszystkim być na bieżąco na mojej stronie - zaobserwuj.
Jeśli i mnie Twój blog w jakiś sposób zainspiruje i zaciekawi możesz liczyć na rewanż. :)

Dziękuję Ci :)

Copyright © 2016 Kinga Pawlikowska , Blogger