❄ Casual weekend look.

Cześć!


Przepraszam, za długą nieobecność! Niestety sesja robi swoje, więc nie myślałam nawet o blogu.  Ale wracam i dzisiaj oczywiście zapraszam na kolejną zimową odsłonę. Udało nam się znaleźć dobre miejsce na tego typu zdjęcia, dlatego też mam nadzieję, że całość Wam się spodoba.

Sweterek w kolorze khaki z chokerem w jednym? Czemu nie, tym bardziej, że tego typu ubrania są obecnie bardzo pożądane. Czego tutaj nie widać (a jest) to zip na rękawach, ale kto zagłębiałby się w szczegóły :)
Spodnie, które były za duże o 4 rozmiary (na oko) zostały przerobione, ale i tak nie będę na mnie dobre, bo nadal są za luźne, więc chętne osoby piszcie na fanpage chętnie je oddam w dobre ręcę :D Niemniej jednak wyglądają ciekawie i niekonwencjonalnie dlatego wiedziałam, że chociaż do zdjęć muszę je mieć.

Mam nadzieję, że całość się podoba :)
Wpadajcie na moje stronki np. IG, snap i facebook.
Buziaki! 









Fot. Rafał Niemirski


sweter: klik | spodnie: what to wear with white jeans (1) (2)| buty: CCC | torebka: klik

15 komentarzy:

  1. Cudownie! :) Świetny ten sweterek. <3 No i zdjęcia... SUPER! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. wow zdjęcie wyszły genialne!! Wyglądasz nieziemsko! :) <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna bluzeczka, podoba mi się jej kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterek z chokerem na szyi wygląda magicznie, cala kreacja jest fajnie skomponowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia i kolorystyka całego zestawu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te swetry :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne połączenie, wygodne i baardzo kobiece :)

    Zapraszam https://obsesyjnaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. zagdzam się, sweterek robi wrażenie :)

    http://andziaszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten sweterek jest przecudowny. Piękne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny zestaw i śliczna dziewczyna! Z chęcią obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy3.2.17

    Nie nosi sie chyba rajstop do takich spodni. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;D o! Witamy znawcę MODY :D

      Usuń
    2. Anonimowy7.2.17

      To tylko sugestia. Niepotrzebnie przyjmujesz pasywnie - agresywną postawę.

      Usuń
    3. To tylko ironia. Niewłaściwie pojmujesz określone sposoby wypowiedzi, drogi Anonimie, ale oczywiście rozumiem potrzebę napisania czegokolwiek w celu zaistnienia :) Pozdrawiam, rzecz jasna.

      Usuń
  12. Najbardziej podoba mi się sweter, który tak naprawdę jest mocnym akcentem tej stylizacji. :)

    Obserwuję i zapraszam do siebie. Już jutro pierwsza recenzja. :)
    http://kosmetykowkraina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jeśli podoba Ci się to co robię, o czym piszę i chciałabyś gościć częściej, a przede wszystkim być na bieżąco na mojej stronie - zaobserwuj.
Jeśli i mnie Twój blog w jakiś sposób zainspiruje i zaciekawi możesz liczyć na rewanż. :)

Dziękuję Ci :)

Copyright © 2016 Kinga Pawlikowska , Blogger