❄ Kolor przewodni - pudrowy róż.

Hej Hej!

No i kto był grzeczny, a kto nie? ;) Jak zleciały Mikołajki? Były prezenty? Pochwalcie się koniecznie w komentarzu! 


Zdjęcia robione wieki temu, ale niestety dopiero dzisiaj wzięłam się za nie.
Uwielbiam długie kardigany! I jeszcze w takich kolorach. Zdecydowanie dodadzą stylizacji nowego, lepszego wymiaru.  Ogromny szalik, który zamówiłam wraz z początkiem jesieni jest obowiązkiem na nadchodzącą zimę. Tak, tak... Zima dopiero się rozkręca, dlatego warto rozglądać się za ciepłymi dodatkami. 

Urozmaiceniem jest śliczna, elegancka torebka, która dodaje nieco "szyku" całemu setowi. Jak Wam się podoba? :)

Przy okazji zapraszam Was również do korzystania ze świątecznej promocji na Zaful --> tutaj














































Fot. Rafał Niemirski

t-shirt: Gamiss | kardigan: klik | spodnie: Bershka | buty: CCC | torebka: Gamiss | szalik: klik

12 komentarzy:

  1. Jak pięknie wyglądasz <3
    Pozdrawiam Niecoinna

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny sweterek;)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna całość :) Świetny kardigan :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie pudrowe róże ;)
    Ja byłam grzeczna, dostałam takie drobnostki, ale serduszko cieszy, że ktoś pamięta ;) U mnie zawsze na Mikołajki kupuje się drobnostki, ponieważ na święta prezenty są bardziej wyczerpujące :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki świetny sweterek, wygląda jak płaszcz!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam pudrowy róż, uważam że jest prześliczny :) u mnie szykuje się post z płaszczem w tym kolorze zapraszam www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny sweter:) Pasuje Ci taki kolorek:*

    OdpowiedzUsuń
  8. sweterek ma genialny kolorek - pudrowy róż jest idealnym kolorem na te smutne, szare dni :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kardigan jest boski, idealnie całość wkomponowała się w tło ;) super !

    OdpowiedzUsuń
  10. sweterek piękny ;) musi być mega ciepły ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna stylizacja i świetne zdjęcia! :)
    http://kadi-moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jeśli podoba Ci się to co robię, o czym piszę i chciałabyś gościć częściej, a przede wszystkim być na bieżąco na mojej stronie - zaobserwuj.
Jeśli i mnie Twój blog w jakiś sposób zainspiruje i zaciekawi możesz liczyć na rewanż. :)

Dziękuję Ci :)

Copyright © 2016 Kinga Pawlikowska , Blogger