☂ Różowy sweter z wiązaniem.

Cześć Misiaki!

Kiedy przychodzi do omawiania mojej garderoby muszę Wam się przyznać, że coraz więcej miejsca zajmują stonowane, ciężkie swetry na jesień/zimę. Żeby nie popaść w kolorystyczny minimalizm zaczęłam tym razem zamawiać na zmianę kolorowe i ciemne kolory żeby wnieść nieco urozmaicenia do mojej szafy. 
Latem czy wiosną większość czasu chodzę w kolorowych ubraniach i mam tutaj na myśli zwłaszcza górną część garderoby. Dlatego dzisiaj chcę Wam pokazać jeden z moich faworytów na jesień! Ciepły, RÓŻOWY sweter z wiązaniem jest moim nr jeden. Rzuca się w oczy, ma twarzowy kolor, no czego chcieć więcej?

Podoba Wam się? A może to zupełnie nie Wasz styl? Dajcie znać w komentarzach - aha sweterek jest od mojej jednej z ulubionych firm: KLIK. Nigdy się jeszcze nie zawiodłam na wykonaniu. Ale fakt faktem, zamawiając z takich stron należy pamiętać o rozważnym dobieraniu rozmiaru, bo często są one zaniżone. 








sweter: KLIK 

8 komentarzy:

  1. Piękny sweter:) też się nad nim zastanawiałam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tego typu wiązania jak w Twoim swetrze! :) I pozdrawiam prześlicznego kociaka! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeuroczy ten sweterek! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz w nim przeuroczo, pasuje Ci idealnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się sweterek, sama takiego poszukuje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już na jednym blogu widziałam podobny sweter ale miał dłuższe sznurki i szersze rękawy ten mi się dużo bardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jeśli podoba Ci się to co robię, o czym piszę i chciałabyś gościć częściej, a przede wszystkim być na bieżąco na mojej stronie - zaobserwuj.
Jeśli i mnie Twój blog w jakiś sposób zainspiruje i zaciekawi możesz liczyć na rewanż. :)

Dziękuję Ci :)

Copyright © 2016 Kinga Pawlikowska , Blogger