☂ Ciepły, szary sweter!

Hej, dzień dobry!


Wstaję rano żeby zdążyć opublikować dla Was ten post <3 
Jestem bardzo zadowolona akurat z tych zdjęć, bo wg mnie mają przyjemny klimat. Na dniach poproszę mojego Fotografa o zdjęcia w parku póki aura jest sprzyjająca.

Co tutaj dzisiaj dla Was mam? Bardzo przyjemny i prosty set z dodatkami, które aktualnie są bardzo często wybierane wśród osób lubiących dodać stylizacjom czegoś charakternego. Mowa tutaj o chokerze lub designerskich okularach, których u mnie na co dzień nie zobaczycie, ponieważ akurat taka stylówka jest u mnie rzadkością. Ale skoro mam okazję zamawiać rzeczy na bloga to czemu by nie skorzystać. 
Sweterek od KLIK jest delikatnie oversize'owy, w pięknym gołębim kolorze, który będzie Wam pasował do totalnie wszystkiego. 


Linki do pozostałych rzeczy znajdziecie pod zdjęciami! Paa! :*

















Fot. Rafał Niemirski


sweterek: klik | spodnie: Bershka | okulary: klik | choker: klik | zegarek: Geneva |
torebka: Bershka | buty: CCC

15 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia. Sweterek 10/10 <3
    http://looyourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny sweterek ;) Choker też jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna stylizacja i piękne zdjęcia:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna torebka :D


    kindizajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zegarek i torebka super ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi sie sweterek <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny jest ten sweter! Super

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardziej niż sweter podoba mi się torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja uwagę przykuły okulary, bardzo ładne. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super stylówka.
    Zapraszam do mnie http://fashionbykarolcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały sweter, lubię takie uniwersalne kroje ;) co nie zmienia faktu, że jego zadanie było ułatwione, ładnemu we wszystkim ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szary, biały i czarny- te kolory pasują do wszystkiego. Poza tym, bardzo ciekawa stylówka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jeśli podoba Ci się to co robię, o czym piszę i chciałabyś gościć częściej, a przede wszystkim być na bieżąco na mojej stronie - zaobserwuj.
Jeśli i mnie Twój blog w jakiś sposób zainspiruje i zaciekawi możesz liczyć na rewanż. :)

Dziękuję Ci :)

Copyright © 2016 Kinga Pawlikowska , Blogger