☂ Army Green.

Hej!

Jesienny sezon uważam za otwarty! W ciągu ostatnich kilku dni ochłodziło się na tyle, że warto z całą pewnością wyciągnąć z szafy grubsze kurtki. 
Na dzisiejszych zdjęciach zobaczycie piękną parkę, która będzie moim numerem jeden w tym sezonie. Długość, duży kaptur, a przede wszystkim kolor sprawiły, że mój wybór padł właśnie na nią. Stylizacje z taką kurtką zalewają internet od kilku ładnych lat, więc musiało się skończyć to tak, że i ja uległam temu wpływowi.
Żeby dodać nieco koloru całości, dołożyłam do kurtki cienki szalik w kolorze brzoskwiniowym/koralowym. 

Jeśli obserwujecie mój FANPAGE to wiecie, że kurtka jest z TEJ strony. Jakościowo jest super, a jedyne do czego można się uczepić to wąski dół. Całe szczęście siostra coś zaradzi (pozdro Aga :D).

Wpadajcie na mojego Snapchata (kika.paw), Facebook'a i Instagrama (Panna_Kinga) żeby być na bieżąco! <3














Fot. Rafał Niemirski


parka: klik | sweterek: H&M | spodnie: Benetton | apaszka: Sinsay

10 komentarzy:

  1. Te parki są świetne :) Razem z tym szalikiem wygląda bardzo jesiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Szkoda tylko, ze nie ma zdjęć z dalszej odległości :(

    SiostryAndrzejewskie

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie kolory na jesień najlepsze. Cudownie wyglądasz!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna parka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zlecenie przyjęte ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz prześliczne włosy:) Zazdroszczę długości i koloru:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcia, a kurtka rewelacyjna. :)

    Pozdrawiam,
    azure-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jeśli podoba Ci się to co robię, o czym piszę i chciałabyś gościć częściej, a przede wszystkim być na bieżąco na mojej stronie - zaobserwuj.
Jeśli i mnie Twój blog w jakiś sposób zainspiruje i zaciekawi możesz liczyć na rewanż. :)

Dziękuję Ci :)

Copyright © 2016 Kinga Pawlikowska , Blogger