Wiosenny manicure.

Hej!

Wiosna w pełni dlatego warto szaleć ze stylizacją paznokci. Jako, że najczęściej na moich paznokciach gości zazwyczaj "wariacja" w postaci dwóch kolorów postanowiłam zamówić mnóstwo setów z naklejkami i zacząć przygodę! Mimo, że za każdym razem gdy jestem w hurtowni kosmetycznej zakupię zestaw naklejek to nie są one do końca takie jakie bym chciała. Są małe i słabo widoczne choć i na takie czasem mam humor. 

Tym razem postawiłam na delikatny róż, który jest moją nową zdobyczą. Oczywiście tak jak zwykle stylizacja powstała przy użyciu Semilac (Sweet Pink 003). Na paznokciach, na których znajdują się naklejki nałożony jest HARDI white. Naklejki otrzymałam od Nails Stickers. Każda z nich jest niepowtarzalna! Do tej stylizacji użyłam setu o numerze V355. Wszystkie dostępne wzory znajdziecie na Allegro pod tym linkiem <klik>

Dajcie znać czy podoba Wam się taka propozycja ! :)











12 komentarzy:

  1. Świetne paznokcie, troszkę mało kojarzy mi się z wiosną, ale na upartego wszystko się da. : D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację... :P ale mam ostatnio taki iście wiosenny humor - nie mogłoby być inaczej :)

      Usuń
  2. Ten różowy kolor jest prześliczny! Taki bardzo dziewczęcy i taki "lekki"

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne paznokcie.
    Podoba mi się, że nie są jednolite.


    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tygryskiem! Śliczne 💛

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne! :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne pazurki, idealny kształt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudowne paznokcie!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jeśli podoba Ci się to co robię, o czym piszę i chciałabyś gościć częściej, a przede wszystkim być na bieżąco na mojej stronie - zaobserwuj.
Jeśli i mnie Twój blog w jakiś sposób zainspiruje i zaciekawi możesz liczyć na rewanż. :)

Dziękuję Ci :)

Copyright © 2016 Kinga Pawlikowska , Blogger