Stylizacja w stylu BOHO - współpraca z Hurtownią Megabrand

Hej!

Przygotowałam dla Was stylizację utrzymaną w stylu boho.
Wszechobecne frędzle, podkręcone włosy, kolory beżu i brązu świetnie ze sobą współgrają. Taki motyw do mnie przemawia, gdy myślę o wiosenno - letnich stylizacjach.

Narzutka, którą wybrałam, jest uniwersalna i nada każdej stylizacji klimatu festiwalowego. A jak dobrze wiemy, niebawem rozpoczynać się będą różnego rodzaju eventy muzyczne, na które wiele z Was na pewno pojedzie. Poza tym czarne narzutki zawsze ratują kobiety gdy "nie mają się w co ubrać". Frędzle sprawiają, że każda stylizacja staje się bardziej zwiewna i kobieca, czego chcieć więcej?
Bluzka natomiast w kolorze brązu (dla niektórych - camel'owym) funkcjonuje w modzie i o tym wiadomo nie od dziś. Wg mnie must have na wiosnę - luźny fason i delikatne ozdoby przy szyi razem bardzo dobrze się komponują.

Spodnie dobrałam czarne, aby stylizacja zachowała spójność kolorystyczną - nie ma co przesadzać :)

Szczerze przyznam, że zarówno bluzka jak i narzutka są wykonane z naprawdę dobrej jakości materiałów. Sama szukałam czegoś w podobie, ale stacjonarnie nic nie upolowałam.
Jeśli jesteście zainteresowane, to klikajcie w baner poniżej, gdzie przekierujecie się na stronę Hurtowni Megabrand. Pamiętajcie jeszcze, że hurtownia realizuje zamówienia od 200 zł. Można zamówić sporo produktów z asortymentu w tej kwocie, ponieważ ubrania są w atrakcyjnych cenach.
Asortyment często się zmienia dlatego warto zaglądać, bo z dnia na dzień możecie "wpaść" na coś dla siebie.

Ale żeby umilić Wam zamawianie ubrań, dzięki uprzejmości Hurtowni Megabrand, został wygenerowany kod zniżkowy na 11% zniżki na produkty z asortymentu ważny do końca maja.
Kod to: kingapawlikowska
Należy go umieścić w komentarzu do zamówienia. Jedynym minusem jest fakt, że nie będziecie automatycznie widzieć zmiany w cenie. Będzie ona dopiero uwzględniona po zatwierdzeniu zamówienia przez firmę.

Zachęcam Was do zaglądania na stronę Hurtowni Megabrand po więcej - wystarcz kliknąć w baner poniżej :)

Hurtownia MegabrandHurtownia Megabrand


Zapraszam do obejrzenia zdjęć - koniecznie dajcie mi znać czy spodobała Wam się sesja! 



















Fot. Rafał Niemirski


bluzka i narzutka: Hurtownia Megabrand | spodnie: nn | botki: eButik




5 komentarzy:

  1. bardzo ładna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej, super wiosenna stylizacja, bardzo podoba mi sie ta bluzka jej kolor i fason. Pozdrawiam i zapraszam na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super bluzeczka, bardzo ładne zdjęcia :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna bluzeczka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jeśli podoba Ci się to co robię, o czym piszę i chciałabyś gościć częściej, a przede wszystkim być na bieżąco na mojej stronie - zaobserwuj.
Jeśli i mnie Twój blog w jakiś sposób zainspiruje i zaciekawi możesz liczyć na rewanż. :)

Dziękuję Ci :)

Copyright © 2016 Kinga Pawlikowska , Blogger