☂ Fall brights.



Hej!

Jako, że ostatnio moje życie toczy się dom-uczelnia-praca-dom-uczelnia-praca-dom... nie mam niestety zbyt wiele czasu na pisanie postów i siedzenie nad zdjęciami. Ale z tego co widzę, nie przeszkadza Wam to, bo widzę stale rosnącą liczbę obserwatorów, co mnie bardzo cieszy :)

Smutna aura aktualnie daje się we znaki, ale mimo to staram się przywołać dobry nastrój, bo jesień to piękna pora roku. Z tej okazji aby nieco ożywić poniższy zestaw założyłam śliczny i baaaardzo mięciutki w dotyku sweter od Touche Femme, który uwielbiam też za to, że bardzo dobrze prezentuje się na sylwetce i jest dość ciepły na taką pogodę (dzisiaj nie potrzebowałam zarzucić na bluzkę nic więcej). Pomyślicie, że dość odważnie postąpiłam wybierając ten sweter na taką pogodę o tej porze, ale jesień to wg mnie najlepsza pora roku do pokombinowania ze stylizowaniem. 
Postarałam się aby góra była w jakimś stopniu zachowana w tonacji pastelowej natomiast dół wybrałam czarny aby pasował do nowych slip-on'ów, za które dziękuję StukStuk.pl
Z dodatków założyłam zegarek SLAP™ Watch aby dodać trochę ciemnych elementów. Całość bardzo mi się podoba.A Wy co sądzicie? :)













Fot. Rafał Niemirski


bluzka: Takko | sweter: Touche Femme | spodnie: Butik I like | buty: StukStuk.pl | zegarek: SLAP™ Watch



17 komentarzy:

  1. swietne buty i sweterek!
    xoxo
    Patinka
    www.patinkasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże jakie piękne buty! <3
    Cudeńka *-*

    kochambanany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje życie wygląda tak samo:) Brakuje tego wolnego czasu:(
    Piękny kolor swetra!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne buty, a narzutka znakomita :) ma przepiękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja świetna! Sweterek jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne buty i sweterek!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw ^^
    PS. Ja z siostra prowadzę modowo-kulinarno-przemyśleniowego bloga:) serdecznie na niego zapraszamy i zachęcamy do dołączenia do witryny obserwatorzy...u nas to dopiero początek :)
    http://glamorous6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny sweter i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz przepięknie! Cudny sweterek!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj tak - jesienią można kombinować do woli! Bardzo podobają mi się buty - pierwszy raz widzę ten typ ze zwężanymi noskami! Świetne!
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. polecam nową stronę z fajnymi ciuszkami warto zajrzeć
    ( WWW.BAZAREQ.PL )

    OdpowiedzUsuń
  12. www.chovilattephotography.blogspot.com zapraszam :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy7.11.15

    Jejku ale jesteś piękna!Masz cudne slipy ony choc w mojej szafie jest już jedna para,myślę że skuszę sie na kolejną !

    http://madame-julietta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny zestaw na jesień, chociaż sweter ma nie jesienny kolor :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jeśli podoba Ci się to co robię, o czym piszę i chciałabyś gościć częściej, a przede wszystkim być na bieżąco na mojej stronie - zaobserwuj.
Jeśli i mnie Twój blog w jakiś sposób zainspiruje i zaciekawi możesz liczyć na rewanż. :)

Dziękuję Ci :)

Copyright © 2016 Kinga Pawlikowska , Blogger