☂ Wild at heart.

Już ikonka przed tytułem posta zmieniona, a więc co to oznacza? TAK, wielkimi krokami nadchodzi jesień. A z racji tego, iż kojarzy (mnie) się z deszczem i pluchą chyba oczywiste jest dlaczego wybrałam akurat parasol :P

Dziś dla niektórych był to dzień pełen wrażeń, niespodzianek, miłych i być może tych mniej przyjemnych, zaskakujących zwrotów akcji... zaraz, nie żyjemy w świecie sci-fi. Przejdźmy do meritum posta.

Na zdjęciach pokazuję Wam t-shirt od Sakolife. Dla tych, którzy przebrną przez zdjęcia mam kod rabatowy, który otrzymacie poprzez kliknięcie w link, który znajdziecie również poniżej. Jeśli chodzi o to czy sam t-shirt jest wart uwagi to z pewnością możecie być pewni iż tak, owszem. Materiał przyjemny w dotyku, nie gniecący się. Jestem zadowolona dlatego i Wam go szczerze polecam.
Spodnie ulubione Benettonki, które gościły bardzo często na zdjęciach, ale że nieźle się konserwują to nadal mi służą do stylizacji.
Bransoletka od niezawodnej Bransoletki Hand Made.
I najlepsze na świecie trampostrzały z Vices'a. Polecam :)

































Fot. Rafał Niemirski


t-shirt: Sakolife | spodnie: Benetton | buty: Vices | bransoletka: Bransoletki Hand Made

To kto chce kod rabatowy? Tutaj dostaniecie 15% zniżki: klikajcie tuuu.

Buziaki Myszki :* 

11 komentarzy:

  1. śliczny t-shirt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna bransoletka :) bardzo fajny blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny zestaw! :*
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz zresztą jak zawsze <3
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie t-shirty ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiatj twój blog jest naprawdę ciekawy twoje stylizacje oryginalne i niepowtarzalne:)
    Zachęcam cię do wziecia udziału w konkursie na najlepsza stylziację:)DO wygrania
    zestaw kosmetyków o wartosci ponad 100 zł.
    Zapraszam serdecznie
    link tutaj>>https://www.facebook.com/In.English.Style.UK/photos/a.880513825371492.1073741828.863811313708410/883876058368602/?type=1&theater

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz :) świetne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz ;) Stylizacja genialna ;)

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cuuudne zdjęcia! T-shirt śliczny, idealnie wpisuje się w mój gust ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialny t-shirt :)
    Świetne zdjęcia, masz ładny uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jeśli podoba Ci się to co robię, o czym piszę i chciałabyś gościć częściej, a przede wszystkim być na bieżąco na mojej stronie - zaobserwuj.
Jeśli i mnie Twój blog w jakiś sposób zainspiruje i zaciekawi możesz liczyć na rewanż. :)

Dziękuję Ci :)

Copyright © 2016 Kinga Pawlikowska , Blogger