☼ Sweet day.

Hej Wam! :)
Postanowiłam dzisiaj napisać Wam co działo się w przeciągu paru dni.

Chciałabym móc pisać codziennie lecz brak mi czasem pomysłów na post, a nie chcę Was zanudzać mętnymi refleksjami "jaki był ten dzień". Poza tym nie zwykłam robić zdjęć dzień w dzień, a według mnie post bez zdjęć nie jest zbyt ciekawy. 
Ostatnie dni nie rozpieszczały pogodą dlatego nawet nie myślałam o zdjęciach na zewnątrz.


Minione dni poświęciłam na czytanie i wcielanie w życie wielu moich inspiracji. Ponadto, pomagałam Rafałowi w przygotowywaniu projektu. 
Jednym z urozmaiceń jest to, że zaczęliśmy oglądać serial "Dexter". W ciągu paru dni zdążyliśmy obejrzeć 3 sezony i jesteśmy już prawie w połowie czwartego :D

Nastawiona byłam sceptycznie, ale wiedziałam, iż mój chłopak uwielbia ten serial zdołałam się poświęcić i obejrzeć pierwszy odcinek. No i tak się zaczęło... Pierwszy, drugi, trzeci... :)

Aha, jeszcze wraz ze znajomymi urządziliśmy grilla-niespodziankę dla naszej jubilatki Moniki :D
Co prawda popadywało ale byliśmy "zadaszeni" toteż nic złego się nie stało.
A tak w PS ( pozdrowienia dla wszystkich tam obecnych jeśli to czytacie :) )


A dzisiaj? 
Leniwa niedziela. 

Zrobiłam kilka zdjęć dla Was aby wnieść na bloga troszkę kolorów.

Poniżej zostawiam Was z kilkoma z nich.

Całusy!! 

Z kotkami ! Czarny - mój ulubieniec :)

Nic tak nie cieszy jak wspólnie spędzone popołudnie :)
Zdjęcie z czajnikiem. Ładne? :D


Time for tea and sweets :)

A Wy jak spędzacie niedzielę? :)

9 komentarzy:

  1. słodkie są te kotki :)

    http://doominiika-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia:) kotki są urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy18.5.14

    Skąd kubek i talerzyk z ostatniego zdjęcia? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie mam pojęcia, ponieważ już trochę mają...

      Usuń
  4. sliczne fotki
    mam prosbe pomozesz w klikaniu w ostatnim poscie bardzo bys mi pomogla jesli to nie problem dla ciebie ,buziaki i milej niedzieli
    http://zielonoma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. kotki w doniczce są ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I Ja popłynęłam jak zobaczyłam pierwszy odcinek;-)

    Pozdrawiam ciepło,
    Mayoume

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany, jakie słodkie kociaki :) Też ostatnio brakowało mi pogody na zdjęcia, ale w tym tygodniu ma się to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jeśli podoba Ci się to co robię, o czym piszę i chciałabyś gościć częściej, a przede wszystkim być na bieżąco na mojej stronie - zaobserwuj.
Jeśli i mnie Twój blog w jakiś sposób zainspiruje i zaciekawi możesz liczyć na rewanż. :)

Dziękuję Ci :)

Copyright © 2016 Kinga Pawlikowska , Blogger