☼ Rysunki (DIY) kredkami akwarelowymi.

Ostatnio wzięło mnie na pracowanie kreatywne.
A to malowanie T-shirtów, szycie, haftowanie czy właśnie malowanie/rysowanie kredkami akwarelowymi.
W moim przypadku są to kredki akwarelowe Mondeluz.
W pudełeczku są 72 kredki w najróżniejszych kolorach.
Dostałam je od chłopaka, bo z jakiś miesiąc przed urodzinami nawijałam tylko o nich :D

Można nimi i malować (na mokro - przy pomocy po prostu wody i pędzelka co daje efekt użycia farb akwarelowych) i rysować (na sucho).

Jeśli chodzi o mnie to nie mam utartego rytuału posługiwania się tymi kredkami. Wg mnie są na tyle miękkie, że na spokojnie można nimi rysować właśnie na sucho, bez rozmywania, ponieważ i tak dają świetny efekt.

U mnie zależy jaką mam zachciankę w danym dniu.
No dobra-koniec marnej gadaniny/pisaniny (?)
Zapraszam do zerknięcia na moją szczupłą (póki co) kolekcję :)

A Wy w wolnych chwilach lubie eksperymentować właśnie z takimi robótkami DIY ? 
:**


Efekt uzyskany dzięki rozmyciu.

Efekt uzyskany dzięki rozmyciu.



Tutaj podobnie jak wyżej :)

A tutaj technika "na sucho" ;)

Bez rozmycia widać fakturę wyraźniejszą.                                 A z rozmyciem uzyskamy efekt użycia farbek akwarelowych.


Ps Dodam iż nie jestem niewiadomo jakim guru w zakresie malarstwa (to nawet za duże słowo) lub tym podobnych dlatego potraktujcie te prace z przymrużeniem oka :)

Buźka! ;*

13 komentarzy:

  1. piękne rysunki ;3

    wesołcyh świąt ! :)
    http://izey-izabella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy18.4.14

    Bardzo ładne prace, też często korzystam z kredek akwarelowych, bo dają niezwykłe efekty :)
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w rozwijaniu talentu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kredki są na pewno łatwiejsze w obsłudze niż farby akwarelowe :) dlatego też wolę je również :)

      Usuń
  3. piękne rysunki :)
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie śliczne *.*
    Rozwijaj się dalej :)
    samiskaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy19.4.14

    Przecuudowne są te rysunki, zazdroszczę talentu :)
    weesołych Świąt ♥
    madeline-photo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również śle życzenia wszystkiego co najlepsze :)

      Usuń
  6. Dziękuję za bardzo miły komentarz u mnie! Ja również obserwuję :)

    Ciekawy post, zainspirował mnie :)
    Pozdrawiam! :)

    Czy mogę prosić o lajka?:) --> https://facebook.com/profile.php?id=1397734147115883

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej *.* Piękne rysunki :)
    http://czekoladoweelovee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne rysunki :)
    Bardzo ładny blog. Co powiesz na wspólną obserwację?
    Ja już obserwuje teraz czekam na rewanż :* http://moment-foor-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. O matko, prześliczne rysunki!
    Zazdroszczę talentu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jeśli podoba Ci się to co robię, o czym piszę i chciałabyś gościć częściej, a przede wszystkim być na bieżąco na mojej stronie - zaobserwuj.
Jeśli i mnie Twój blog w jakiś sposób zainspiruje i zaciekawi możesz liczyć na rewanż. :)

Dziękuję Ci :)

Copyright © 2016 Kinga Pawlikowska , Blogger