☼ Navy-blue & black.

Dziś chcę Wam pokazać bluzkę, którą uszyła moja mama :)
Piękny chabrowy kolor mnie urzekł - jestem chora na punkcie tego koloru...
Ma świetny fason! Noszę go na dwa sposoby. Mianowicie albo z paskiem w talii, albo luźno puszczoną.

Najlepiej wygląda w połączeniu ze spodniami. Pomyślałam, że czerń świetnie się nada.
Myślałam nad białymi, ale w taką pogodę aż strach w takich wyjść.

Bez zbędnego przedłużania - do tego kompletu dodałam buty na koturnie również w kolorze czarnym.
W sumie do koloru granatowego (chabrowego) nie ma co dobierać jakichś kolorowych butów...

No może takie w kolorze nude cudownie by wyglądały, ale takowych nie posiadam. :P

A co Wy sądzicie o takim połączeniu? :)


bluzka: diy
spodnie: no name






koturny: centro



Miłego wieczoru! ;*

10 komentarzy:

  1. Do twarzy Ci w tej bluzce :)
    Mam prośbę czy możesz mi poklikać w linki tutaj? http://daquerre.blogspot.com/2014/04/co-ubrac-na-komunie-lub-weseledoradzam.html Będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy29.4.14

    Jakie cudowne buciki! Zakochałam się w nich *.*
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna bluzka i boskie buty :)
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog !
    Widać, że włożyłaś w niego dużo pracy.

    Co myślisz o wspólnej obserwacji ?
    Jeżeli spodoba Ci się mój blog, zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Tylko przypomnij w komentarzu.

    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. super stylizacja
    obserwuje i licze na to samo:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Alee ładna jest ta bluzka *.*
    Mi ciuszki czasami szyje ciocia i są nawet lepsze niż te ze sklepów :>

    zapraszam, jeśli ci się spodoba zaobserwuj lub skomentuj :)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne koturny i bluzeczka;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co mnie najbardziej urzekło to buty(kocham buty!) i piesek :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jeśli podoba Ci się to co robię, o czym piszę i chciałabyś gościć częściej, a przede wszystkim być na bieżąco na mojej stronie - zaobserwuj.
Jeśli i mnie Twój blog w jakiś sposób zainspiruje i zaciekawi możesz liczyć na rewanż. :)

Dziękuję Ci :)

Copyright © 2016 Kinga Pawlikowska , Blogger