☼ Coś norweskiego.

Mowa mianowicie o hicie sezonu zimowego - ocieplanych legginsach z motywem reniferków.
 Co prawda zima już za nami całe szczęście, ale dziś było na tyle chłodno, że postanowiłam ubrać raczej coś ciepłego.

Do legginsów dobrałam różowy sweterek, ponieważ lubię połączenie granatu właśnie z tym kolorem.
Kurtka zwykła, czarna, z paskiem w talii. Jest wykonana z ekoskóry, ale dzielnie się trzyma, leci jej już (4 sezon?)-nie jestem pewna ;)
Do całości dobrałam buty workery, które towarzyszyły mi przez całą zimę. Nie nadawałyby się na jakieś tęgie mrozy, ale że takowych nie było - spokojnie mogłam śmigać :)

Zapraszam Was do obserwowania jeśli chcielibyście być na bieżąco i jeśli oczywiście podoba Wam się to czym się z Wami dzielę :)





kurtka: ryneczek (no name)
legginsy: pepco
buty workery: vices
sweterek: reserved




Buziaki! ;*





10 komentarzy:

  1. Anonimowy10.4.14

    fajnie ;)mam te same getry ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są mega wygodne :)
      ale musiałam się do nich przyzwyczaić, bo na ogół nie chodzę w legginsach :)

      Usuń
  2. Dodałam do obserwowanych kochana:* buźka !

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam legginsy z tym motywem

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze uważałam te reniferki za słodkie ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jeśli podoba Ci się to co robię, o czym piszę i chciałabyś gościć częściej, a przede wszystkim być na bieżąco na mojej stronie - zaobserwuj.
Jeśli i mnie Twój blog w jakiś sposób zainspiruje i zaciekawi możesz liczyć na rewanż. :)

Dziękuję Ci :)

Copyright © 2016 Kinga Pawlikowska , Blogger