☼ Blue day.

Obudziłam się dziś z potwornym bólem gardła.
No i byłam przekonana, że nie będę w stanie zrobić żadnych zdjęć.
Ale, że pogoda dopisała nie mogłam ich nie zrobić ;)

Kolorem przewodnim dzisiejszego outfitu był kolor niebieski. Praktycznie wszystko było zachowane w tym kolorze - również dodatki.
Możliwe, że nie każdemu taki zestaw przypadłby do gustu, lecz osobiście czułam się w nim dobrze.
Wykorzystałam fakt, że jestem delikatnie przeziębiona i założyłam sweterek, a do niego jasne rurki.
Żeby podkreślić, że niebieski jest dzisiejszym numerem jeden nałożyłam balerinki w tym kolorze.
Wśród akcesorium prócz bransoletki, którą noszę dzień w dzień pojawiła się jeszcze jedna z błękitną wstążką oraz kwiatek we włosach.

A co tam. Kocham niebieski!

A Wy? Gdybyście miały wybierać swój ulubiony kolor to jaki to by był? :)

Buziaki! ;*



sweter: h&m
spodnie: new look
pasek: orsay


baleriny: no name


kwiatek: diva
bransoletka srebrna: apart
bransoletka z wstążką: magnato


12 komentarzy:

  1. Jeśli ja miała bym wybierać to było by dużo tych kolorów, ponieważ lubię kolorowe bluzki o wielu odcieniach. Co do zdjęć to pozytywnie mnie zaskoczyłaś ! Kolor niebieski bardzo pasuje do twojej twarzy i fryzury ! Bransoletki również śliczne ! Masz rację zakładaj to w czym czujesz się najlepiej i co po prostu przypadło ci do gustu tak jak to ujęłaś! Bardzo wpasował ci ten kwiatek we włosach ! Śliczne zdjęcia.. umiesz pozować i wychodzi ci to bardzo dobrze ! Twój blog bardzo mi się podoba i będę tu zaglądać ! Trzymaj się !Pozdrawiam Zuza !
    claire-claaire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za miłe słowa! :) i zapraszam :)

      Usuń
  2. Anonimowy26.4.14

    Fajna stylizacja :)
    kto ci robił zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję.
      zdjęcia robił mój chłopak :)

      Usuń
  3. podoba mi sie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny ten sweterek! :) Wszystko ładnie się prezentuje, choć ja mimo wszystko nigdy nie ubieram na siebie tylko jednego koloru. Jak już zakładam coś niebieskiego na górę, to spodnie zazwyczaj czarne ;) Wiem, że jak się wszystko fajnie połączy to wygląda to fajnie, ale ja jakoś nie czuję się tak za dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. liczy się to żeby czuć się dobrze w tym co się nosi :)

      Usuń
  5. Anonimowy26.4.14

    Uwielbiam wpinane kwiatki we włosy!
    Ślicznie wyglądasz :*
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też uwielbiam kwiatki we włosach :D
      buziaki :*

      Usuń
  6. świetna stylizacja, ja lubię różne odcienie różowego i niebieskiego :D
    może wspólna obserwacja? Jeśli się zgadzasz to napisz u mnie że już obserwujesz to zrobię to samo :D

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez kocham niebieski ;)

    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zdecydowanie najlepiej czuję się w zielonym, czerwonym i tak... zdecydowanie niebieskim ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Jeśli podoba Ci się to co robię, o czym piszę i chciałabyś gościć częściej, a przede wszystkim być na bieżąco na mojej stronie - zaobserwuj.
Jeśli i mnie Twój blog w jakiś sposób zainspiruje i zaciekawi możesz liczyć na rewanż. :)

Dziękuję Ci :)

Copyright © 2016 Kinga Pawlikowska , Blogger